Disa anije kozmike aliene zbarkojnë në të gjithë botën. Linguisti ekspert Dr. Louise Banks (Amy Adams) rekrutohet nga ushtria për të zbuluar nëse jashtëtokësorët kanë qëllime paqësore apo jo.
Drejtuar nga Denis Villeneuve dhe shkruar nga Eric Heisserer, Arrival tregon se si, pas një pushtimi paqësor të alienëve, ekspertja gjuhëtare Louise Banks është thirrur të lidhet me ta. Kur një objekt misterioz nga hapësira e jashtme zbarkon në planetin tonë, një ekip elitar, i udhëhequr nga Louise, formohet për hetimet e mëvonshme. Ndërsa njerëzimi del në prag të një lufte globale, Banks dhe grupi i saj shkojnë në një garë me kohën në kërkim të përgjigjeve. Për t’i gjetur ato, Louise do të bëjë një zgjedhje që do të rrezikojë jetën e saj dhe, ndoshta, atë të pjesës tjetër të racës njerëzore gjithashtu.
Nën drejtimin e fotografisë nga Bradford Young, dizajn prodhimi nga Patrice Vermette, kostume nga Renée April dhe muzikë nga Jóhann Jóhannsson, Arrival është një thriller shkencor i frymëzuar nga tregimi i shkurtër i Ted Chiang, The Story of Your Life. Historia përmban disa aspekte që ngrenë pyetje në lidhje me ekzistencën njerëzore: çfarë do të ndodhte nëse e dini se si do të vdisni dhe kur? Cila do të ishte marrëdhënia e secilit me jetën, dashurinë, familjen, miqtë dhe pjesën tjetër të shoqërisë? Për Chiang, duke qenë më i lidhur ngushtë me vdekjen, ngushtë me natyrën e jetës dhe nuancat e saj, na bën më të përulur, një tipar për të cilin njerëzimi sot – i shkëputur në mënyrë të rrezikshme nga natyra – ka nevojë më shumë se kurrë.
Villeneuve vetë e përkufizon Arrival si një projekt ‘fantastiko -shkencor’: “Me drejtorin e fotografisë ne krijuam një qasje që ne e quajtëm trillim shkencor të ndyrë, në kuptimin që ne u përpoqëm të jepnim ndjenjën se gjithçka kishte ndodhur në një ditë të keqe në një Të marte .. Ne donim të krijonim një film fantastiko -shkencor që i bënte njerëzit të ndiheshin si fëmijë në një autobus shkollor në një ditë me shi, duke ëndërruar ndërsa shikonin retë nga dritarja. Duke u larguar nga qëllimi i filmave blockbuster, ne u përpoqëm të bënim diçka delikate dhe të lehtë ». Jehona e re i bën jehonë: «Ishte thelbësore të ruash ndjenjën e misterit dhe faktin e përkatësisë në një botë tjetër alienee. Në filmat fantastiko -shkencorë, njerëzit shpesh ndikojnë në interpretimin tonë të asaj që është inteligjenca aliene. Duke shkuar përtej paragjykimeve, ne jemi përpjekur ta shmangim këtë ».
Anija kozmike e Arrival duket kërcënuese dhe e çuditshme. Është formuar si një guralec, një gur i vogël vezak, i frymëzuar nga një astroid ose një planet i vogël i quajtur Eunomia (ose ‘asteroidi 15’) që orbiton sistemin diellor. Materiali me të cilin është bërë i ngjan një guri të çuditshëm dhe, në histori, nuk ka origjinë tokësore. Aq e errët nga jashtë, anija kozmike brenda – një tempull i vërtetë – ka një dritë të çuditshme që shoqëron alienët: errësira është pra simbolike e frikës nga e panjohura ndërsa drita e zbulimit të së vërtetës.
Në relacion me alienët, Louise Banks i drejtohet asaj që është e ashtuquajtura hipotezë Sapir-Whorf, e cila thotë se zhvillimi njohës i çdo qenieje njerëzore ndikohet nga gjuha që ata flasin. Kjo nënkupton që kur të filloni të mësoni një gjuhë të re, do të filloni të ëndërroni dhe madje të mendoni në atë gjuhë. Alienët shkruajnë njëkohësisht me të dyja duart dhe e dinë fundin e fjalive ashtu siç shkruajnë fillimin.
Dy alienët, të quajtur Abbott dhe Costello (në nderim të personazheve të Gianni dhe Pinotto), kujtojnë krijesa surrealiste, të frymëzuara nga balenat, oktapodët, merimangat dhe elefantët. Regjisori thotë në këtë drejtim: «Doja që alieni të ishte një krijesë surrealiste, e cila vjen nga bota e ëndrrave, e maktheve. Në këtë aspekt ishte një sukses. A ka ambivalencë tek alienët, a janë ata paqësorë apo armiqësorë? Trupat dhe lëvizjet e tyre gjithashtu lënë qëllimisht hapësirë për interpretim dhe do të zbulohen vetëm kur zhvillohet historia. Është një studim i sjelljes: alieni është një përfaqësim i vdekjes, dhe ka disa skena ku doja që i huaji të dukej tamam si përfaqësimi klasik i Vdekjes ose Korrësit. ‘
Options | Language | Klikime |
---|---|---|
Shkarko | Titra Shqip | 195 |
Options | Language | Klikime |
---|---|---|
Shiko Online | Titra Shqip | 186 |