Një familje jeton një ekzistencë të izoluar në heshtje absolute, nga frika e një kërcënimi të panjohur që ndjek vetëm zërin dhe sulmon çdo zhurmë.
Drejtuar nga John Krasinski dhe shkruar nga i njëjti me Bryan Woods dhe Scott Beck, A Quiet Place (2018) tregon historinë e familjes Abbott, një familje me dy prindër dhe dy fëmijë të cilët janë të detyruar të lëvizin në heshtje pasi krijesa misterioze ndjekin dhe sulmojnë zhurmën e tingujve duke kërcënuar mbijetesën e tyre.
Me drejtimin e fotografisë nga Charlotte Bruus Christensen, setet nga Jeffrey Beecroft, kostumet nga Kasia Walicka Maimone dhe muzikën e kompozuar nga Marco Beltrami, A Quiet Place përzien tmerrin dhe psikologjinë që lidhet ngushtë me frikën e lidhur nga prindërit dhe rritjen e fëmijëve deri në moshën 11 vjeç ose më shumë.
“Herën e parë që lexova skenarin Woods dhe Beck, të cilin më pas e ripunova, gruaja ime (aktore Emily Blunt) sapo kishte lindur vajzën tonë të dytë dhe kaloi netët në heshtje absolute për të shmangur zgjimin e saj dhe ankthi i gjeneruar nga një mijë shqetësime të ndryshme.
Në atë fazë të të qenit prindër, ekziston një lloj nevoje fillestare për të krijuar një marrëdhënie me të sapoardhurin, kështu që edhe një britmë ose një hap i gabuar mund të jetë fatal. Heshtja për këtë arsye më çoi të marr skenarin në dorë dhe ta rishikoj atë në një prespektive horrori, duke ndjekur të gjitha rregullat e zhanrit: së pari, doja të krijoja një luftë midis zërit dhe heshtjes (dhe midis frikës dhe dashurisë) i aftë për të emocionuar, nxitur dhe përfshijnë publikun, duke i bërë ata të jetojnë një përvojë pothuajse të drejtpërdrejtë të pjesëmarrjes.
Si baba, gjithmonë kam luftuar me frikën se mos nuk jam në lartësinë e rolit, gjithmonë kam dashur që dy vajzat e mia të jenë të sigurta dhe gjithmonë kam dashur të bëj atë që është më e mira për to. Ndoshta i shtyrë nga kjo, unë menjëherë vështrova në A Quiet Place – Një lloj metafore e tmerrshme mbi kuptimin e të qenit prind, mbi nervat vazhdimisht të tensionuara dhe dëshirën për të mbrojtur pasardhësit e tu nga e pamundura, e pamundur që në film të jetë përfaqësuar nga të jetuarit pa prodhuar as edhe një tingull.
Në jetën normale, dy prindër shqetësohen për lumturinë e fëmijëve, shëndetin dhe arsimimin e tyre. Abbot-ët, nga ana tjetër, jetojnë në një botë apokaliptike ku shqetësimet janë 10,000 herë më të mëdha, ku çdo hap i gabuar mund të çojë në vdekjen e atyre që duan për shkak të pranisë së krijesave të liga.
Bota e tyre përbëhet nga tinguj të sigurt dhe tinguj të rrezikshëm, kështu që ata nuk mund të përballojnë shpërqendrimet. Situata e tyre më pas komplikohet nga fakti se vajza e tyre Regan është e shurdhër, një element që i bën komunikimet edhe më të komplikuara, të cilat janë thelbësore për një njësi familjare të përbërë nga dy fëmijë të vetmuar të detyruar të përballen me një të ardhme jashtëzakonisht të pasigurt dhe një të tretë në ardhje . Për Abbott-ët, të komunikosh do të thotë të transmetosh emocione themelore: dashuri, afeksion dhe frikë “, tha regjisori.
Options | Language | Klikime |
---|---|---|
Shiko Online | Titra Shqip | 86 |
Shiko Online | Titra Shqip | 87 |
Shiko Online | Titra Shqip | 250 |