Disa të rinj e gjejnë veten të mbyllur në mënyrë të pavullnetshme në një seri dhomash arratisjeje. Ata ngadalë do të zbulojnë se çfarë kanë të përbashkët për t’i mbijetuar kontekstit mizor në të cilin gjenden dhe që tashmë kanë marrë pjesë në atë lojë tmerruese.
Drejtuar nga Adam Robitel dhe skenar nga Will Honley, Maria Melnik, Daniel Tuch dhe Oren Uziel, Escape Room 2 tregon historinë e gjashtë djemve të cilët gjenden të mbyllur pa dashje në një seri dhomash vdekjeprurëse. Të gjashtë do të duhet të zbulojnë pikat e tyre të përbashkëta për të mbijetuar para se të kuptojnë se ata tashmë e kanë përjetuar këtë përvojë edhe më parë.
Nën drejtimin e fotografisë nga Marc Spicer, skenat nga Edward Thomas, kostumet nga Reza Levy dhe muzika nga John Carey dhe Brian Tyler, Escape Room 2 është vazhdimi i Escape Room, një titull i vitit 2019 në të cilin protagonistët ata duhej të përdornin zgjuarsinë dhe zbritjen për të shmangur vdekjen dhe për të shpëtuar nga një dhomë. Të mbijetuar nga ajo përvojë, Zoey dhe Ben janë gjithashtu protagonistë të Escape Room 2 – Lojë vdekjeprurëse: të vendosur për të gjetur se kush i vrau shokët e tyre dhe sigurohen që të mos ndodhë më, së bashku me të rinjtë e tjerë do të duhet të zgjidhin enigma të reja, shpesh komplekse dhe hutuese .. “Ky kapitull i dytë rrit aksionet,” siguroi prodhuesi Neal H. Moritz. “Të gjithë djemtë tashmë kanë qenë në lojë, ata kanë zgjidhur enigma dhe janë të mirë në gjetjen e të dhënave. Pastaj ata kishin nevojë për diçka që i befasoi dhe i vuri në provë në një mënyrë të besueshme.
Për autorët, sfida e vërtetë ishte të tejkalonin veten. “Fjalët e tij i bëjnë jehonë atyre të regjisorit Robitel:” Në kapitullin e mëparshëm, ne i vramë personazhet duke bërë gjithçka. Ne kishim përdorur zjarr, të ftohtë, gravitet, helmim nga gazi dhe madje hipotezën e rrëmbimit të një aeroplani. Kapitulli i dytë duhej të ishte domosdoshmërisht më i tmerrshëm. Më pëlqen t’i shoh filmat më shumë si thriller psikologjikë sesa si tmerr. Presioni i garës kundër kohës: lojtarët kanë vetëm një orë për të zgjidhur të gjitha enigmat dhe për të shpëtuar. Ne u mbështetëm në këtë për të ndërlikuar komplotin dhe për të intensifikuar suspancën. Ashtu si në filmin e parë, i dyti gjithashtu shfrytëzon situata dhe mjedise të pazakonta: ideja ime është të marr vende dhe skenarë madhështorë për t’i kthyer ato përmbys dhe për t’i kthyer ato në makina vrasëse. Dhe kështu dolëm me një tren të metrosë të tronditur nga rryma elektrike që zakonisht e fuqizon atë, një bankë madhështore art deko, kasaforta e së cilës mbrohet nga rrezet lazer vdekjeprurëse, një plazh magjepsës me kartolina të pushtuara nga rëra e gjallë dhe një rrugë në Nju Jork e goditur nga shiu acid “.