Frances Price, një vejushë krenare e Nju Jorkut, sheh se dikur pasuria e saj ekstreme u zvogëlua në asgjë më shumë se asgjë. Duke luftuar me borxhin, ajo vendos të lërë Mollën e Madhe në bordin e një anijeje udhëtimi dhe të vendoset në apartamentin bosh të Parisit të një të njohuri me djalin e saj dispeptik Malcolm dhe macen e tyre të paqëndrueshme. Këtu, nëna dhe fëmija do të pajtohen me të kaluarën e tyre dhe do të planifikojnë një të ardhme të pamundur, ndërsa rrethi i tyre shoqëror do të zgjerohet në një mënyrë të papritur dhe gjithnjë e më absurde.
Drejtuar nga Azazel Jacobs dhe skenar nga Patrick DeWitt, French Exit (2021) tregon historinë e Frances Price, një shoqëruese 60-vjeçare e Manhatanit e cila e gjen veten pa dëshirë duke ndryshuar jetën e saj kur mbaron paratë. Dymbëdhjetë vjet pas vdekjes së burrit të saj Franklin, Frances ka djegur trashëgiminë në dispozicion dhe, pasi ka mbledhur pasurinë e fundit të saj, ajo vendos të lërë jetën që është mësuar e të zhvendoset në një apartament anonim në Paris.
E shoqëruar nga Malcolm, djali i saj pa qëllim në jetë dhe një mace e quajtur Frank i Vogël, i cili mund të jetë mishërimi i shpirtit të burrit të saj, Frances do të duhet të mësojë të përshtatet me realitetin e ri shumë ndryshe nga sa mendonte. E bindur se do t’i duhet t’i japë fund ditëve të saj në trishtimin dhe vetminë më të errët, ajo do ta gjejë veten të rrethuar nga njohje të reja dhe të vjetra.
Nën drejtimin e fotografisë nga Tobias Datum, setet nga Jean-Andre Carriere, kostumet nga Jane Petrie dhe muzika nga Nicholas DeWitt, French Exit lindi nga pena e shkrimtarit përmbysës Kanadez Patrick DeWitt, personazhet e të cilit shpesh ndodhen në qendra e tregimeve groteske dhe / ose të errëta. “Unë nuk jam duke kërkuar për personazhet,” tha shkrimtari. “Ata janë ata që vijnë tek unë sepse duan të flasin dhe të dëgjohen.
Frances kishte shumë nevojë për të treguar historinë e saj. Shoqëruese e Manhatanit, ajo kishte botën që gravitonte rreth saj: si një vrimë e zezë, ajo tërhiqte njerëzit përreth saj. vetvete dhe thashetheme. E sofistikuar, imperiale dhe me vetëbesim, ajo ishte gjithmonë në qendër të thashethemeve, të vërteta ose të pohuara. Të paktën për aq kohë sa kishte paratë në të cilat mund të mbështetej “.
Fjalët e tij përsëriten nga fjalët e drejtorit: “Unë gjithmonë kam lexuar lajmet e kësaj bote në gazeta, por kurrë nuk kam kuptuar plotësisht arsyet që shtyjnë disa njerëz të jetojnë si një lloj rrethi i ngushtë pa ndonjë aftësi të veçantë. Shumë prej fotografive që unë pashë portretizojnë njerëz që dukeshin sikur kishin dalë nga filmat e Fellini!
Kjo ishte arsyeja pse unë u tërhoqa nga puna e DeWitt, mikut tim për mbi 20 vjet, i aftë të përshkruaj gjithnjë me humor forcën, psikologjinë dhe ekzistenca e përditshme e atyre që lëvizin në xhunglën e sofistikuar të shoqërisë që ka rëndësi “.
“Ajo që më shtyu atëherë të dëshiroja të bëja Arratisjen në Paris është thelbi i historisë,” vazhdoi Jacobs. “Pa gracka, ne flasim për marrëdhëniet anormale dhe pothuajse magjike midis një nëne, Frances dhe djalit të saj Malcolm. Ajo e la atë në kolegj kur ishte dhjetë vjeç: instinkti i saj amë tani thirret të zgjohet dhe duhet të bëjë llogarit me një të ri që lulëzon dhe me të gjitha shakullimat e tij “.
Options | Language | Klikime |
---|---|---|
Shiko Online | Titra Shqip | 185 |
Shiko Online | Titra Shqip | 173 |