Nga Londra, Lily niset drejt pyjeve tropikale të Amazonës dhe rekruton Frank për ta udhëhequr atë përgjatë lumit me La Quila, varkën e saj të rrënuar, por tërheqëse. Lily është e vendosur të zbulojë një pemë të lashtë me aftësi të jashtëzakonshme shëruese, të aftë për të ndryshuar të ardhmen e mjekësisë. Gjatë këtij kërkimi epik, dyshja e pamundur ndeshet me rreziqe të panumërta dhe forca të mbinatyrshme, të fshehura në bukurinë mashtruese të pyjeve të harlisura të shiut. Por ndërsa zbulohen sekretet e pemës së humbur, aksionet për Lily dhe Frank rriten më shumë dhe fati i tyre dhe i njerëzimit varet nga një fije.
Kur Disneyland, parku i Walt Disney, hapi dyert e tij në 1955, Jungle Cruise ishte një nga atraksionet e para të Adventureland që emocionoi turmat e vizitorëve. Ende e popullarizuar, aventura me varka e Jungle Cruise ende vepron në parkun origjinal në Anaheim, California, si dhe në Mbretërinë Magjike të Walt Disney World në Florida dhe Parqet Ndërkombëtare të Tokios Disneyland dhe Hong Kong.
Në ishullin Kauai në Havai, një ekip prej më shumë se 100 anëtarësh, nga ndërtuesit, piktorët dhe skulptorët e deri te peizazhistët dhe oficerët e sigurisë në det, përgatitën grupin mbresëlënës të qytetit të lumit Porto Velho, të ndërtuar brenda dhe rreth një liqeni të vendosur në majë. të një kodre.
Varka e kapitenit Frank Wolff, La Quila, është një anije plotësisht funksionale dhe e lundrueshme. Dizajneri i prodhimit Jean-Vincent Puzos dhe mbikëqyrësi i efekteve speciale fitues i Oskarit, James (JD) Schwalm e pajisën varkën me një sërë pajisjesh, duke e bërë La Quila “një varkë me avull të prishur plot me karakter, siç e përshkruan protagonisti Dwayne. Johnson.
Përveç versionit “kryesor” të varkës të përshtatshme për lundrim, u ndërtua edhe një version i dytë “fallco” që peshonte 13.6 ton, i cili mund të ngjitej në një gimbal nënujor për të kryer veprime specifike, të tilla si rrotullimi, lëkundja përpara dhe mbrapa dhe duke u përkulur në mënyrë të pasigurt në njërën anë.
Një rezervuar me formë ovale 1,897,705 litra u ndërtua në pjesën e pasme të Blackhall Studios në Atlanta: ishte i pajisur me një sistem hidraulik nënujor që e vuri La Quila në provë, duke e goditur atë me 272,549 litra ujë në qarkullim të vazhdueshëm në minutë. Gimbali në të cilin u sigurua varka u rrotullua dhe u rrotullua, duke anuar Dwayne Johnson, Emily Blunt dhe Jack Whitehall në çdo drejtim!
Panavision bëri lente speciale për regjisorin dhe kinematografin, të cilët ishin kineastët e parë që i përdorën ato. Panavision u dha lenteve një ton të verdhë dhe sepia, pasi kineastët donin të rikrijonin atmosferën intensive dhe me diell tipike të Amazonës në fillim të viteve 1900.
Dizajneri i kozmetikës fitues i Oskarit, Joel Harlow kishte shumë për të bërë në film: kishte 400 persona shtesë që kishin nevojë për gjithçka, nga djegia nga dielli deri tek pickimi i insekteve, dhe 65 anëtarë të fisit që kërkonin tatuazhe.
Për të fuqizuar La Quila, nuk kishte nevojë për benzinë ose naftë. Quila është një varkë e madhe që peshon 15 ton, kështu që plani fillestar ishte për një motor benzinë 250 kuaj fuqi. Sidoqoftë, për t’u përpjekur të jenë më miqësorë me mjedisin, kineastët zgjodhën motorët elektrikë. Motorët më të mëdhenj elektrikë në qarkullim kanë 80 kuaj fuqi, por me ndihmën e ndërtuesit të anijeve dhe ndihmën e dy motorëve, La Quila arriti të arrijë një shpejtësi mahnitëse dhe të respektueshme prej shtatë nyje.
Gjuhët interesante u përdorën gjatë krijimit të Jungle Cruise , duke përfshirë spanjishten e vjetër nga shekulli i 16-të dhe Omagua, një gjuhë që i përkiste prejardhjes Tupi-Guaraní të Brazilit jugperëndimor. Italisht dhe gjuha Portugeze gjithashtu dëgjohen në film.
Proxima, jaguari i kapitenit Frank Wolff, është një kafshë e egër, por mos u shqetësoni: në fakt, jaguari u krijua tërësisht në CGI. Pamja, tingujt dhe lëvizjet realiste të kësaj kafshe do të jenë në gjendje të mashtrojnë edhe një rojtar kopshti zoologjik!
Për personazhet e pushtuesve, stilisti i nominuar për Oscar®, Paco Delgado pa disa shembuj të armaturës së Rilindjes Spanjolle që i përkisnin mbretërve ose disa anëtarëve të oborrit. Ata nuk ishin forca të blinduara të bëra për të shkuar në luftë: ata në fakt ishin veshur gjatë disa paradave ose thjesht ishin bërë për t’u shfaqur. Por bukuria e armaturës i shtyu kineastët të përdorin këto modele në film. Delgado gjeti një dyqan në Budapest që arriti të rindërtonte armaturën në mënyrën tradicionale, duke gdhendur të gjitha detajet me dorë dhe duke përdorur gjethe ari.
Veshjet mbuluan një larmi të gjerë periudhash historike, nga pushtuesit spanjollë të viteve 1550 deri tek qytetarët e fillimit të viteve 1900 deri tek popujt autoktonë të xhunglës.
Options | Language | Klikime |
---|---|---|
Shiko Online | Titra Shqip | 83 |
Shiko Online | Titra Shqip | 203 |
Shiko Online | Titra Shqip | 208 |