Një grup i larmishëm eksploruesish ndërmarrin së bashku një ekspeditë në thellësitë e një ishulli të largët të Paqësorit, sa i bukur aq edhe i rrezikshëm. Sidoqoftë, askush prej tyre nuk është i vetëdijshëm se do të kapërcejnë mbretërinë e gorillës mitike Kong.
Drejtuar nga Jordan Vogt-Roberts dhe skenari nga Dan Gilroy dhe Max Borenstein, Kong: Skull Island tregon historinë e një grupi të larmishëm shkencëtarësh, ushtarësh dhe aventurierësh, të cilët bashkojnë forcat për të eksploruar një ishull mitik dhe të largët në Oqeanin Paqësor. Sa i bukur aq edhe i rrezikshëm.
Të shkëputur nga bota që ata njohin dhe të gjitha siguritë e tyre, anëtarët e ekipit do të duhet të bashkojnë forcat për t’u përballur me gorillën e fuqishme Kong në atë që mund të jetë beteja përfundimtare midis njeriut dhe natyrës. Ndërsa misioni i zbulimit të territorit kthehet në një luftë për mbijetesë, ekipi do të duhet të luftojë për t’u përpjekur të shpëtojë nga ajo që është një Eden i lashtë, të cilit njerëzimi nuk i përket.
Me drejtimin e fotografisë nga Larry Fong, setet nga Stefan Dechant, kostumet nga Mary E. Vogt dhe muzikën nga Henry Jackman, Kong: Ishulli i Kafkës merr kështu figurën e King Kong, nisur në kinema tetëdhjetë vjet më parë nga një klasik i viteve tridhjetë (King Kong). Siç kujton regjisori Jordan Vogt-Roberts, “figura e Kong përfaqëson të gjithë misterin dhe gjithë mrekullinë që ende nuk ekziston asnjë botë: kjo është arsyeja pse ajo kurrë nuk do të pushojë së qenuri e rëndësishme.
Ndryshe nga filmat e mëparshëm, këtë herë ne kemi hyrë në mbretërinë e Kong, një mbretëri në të cilën ekziston një zinxhir i ngurtë ushqimor, në të cilin kafshët e gjalla besohet të jenë zhdukur përgjithmonë dhe në të cilat nuk ka vend për njerëzit. Për të treguar historinë, të vendosur në vitet shtatëdhjetë, ne donim të vazhdonim përgjatë vijës së Godzilla dhe duke u nisur nga një ide që bashkonte linjat narrative të dy filmave: testet bërthamore të vitit 1954, me të cilat fillon Godzilla, nuk janë në të vërtetë prova por përpjekje nga qeveria për të vrarë “diçka”. Në 1973, viti në të cilin njerëzimi po përpiqet të zbutë botën e njohur dhe NASA me lëshimin e një sateliti të madh për të hartuar atë që është ende e panjohur “.
Si çdo King Kong kinematografik që respekton vetveten, edhe Kong i Kong: Skull Island është jashtëzakonisht i madh në madhësi, jashtëzakonisht i fuqishëm dhe ka një instinkt të fortë primal, prapa së cilës fshihen zemra dhe thellësia e madhe e shpirtit. Ajo u rikrijua dixhitalisht nga Industrial Light & Magic, një kompani e efekteve speciale, dhe në veçanti nga Stephen Rosenbaum, fitues i dy Oskareve për Avatar dhe Forrest Gump, dhe nga Jeff White, i nominuar për një Oskar për The Avengers. Për të nuancuar ishullin misterioz të Skull, kineastët vendosën të xhironin në ishullin gati të pacenuar të Havait, Oahu, Bregun e Artë të Australisë dhe Vietnam, në peisazhe pothuajse të lashta që nuk janë parë kurrë në ekran.
Options | Language | Klikime |
---|---|---|
Shiko Online | Titra Shqip | 73 |
Shiko Online | Titra Shqip | 73 |
Shiko Online | Titra Shqip | 159 |