Një grup i luftëtarëve rebelë niset në një përpjekje të dëshpëruar për të vjedhur planet e Yllit të Vdekjes dhe në këtë mënyrë ta parandalojë atë që të fitojë terren dhe fuqi.
Drejtuar nga Gareth Edwards dhe skenar nga Chris Weitz dhe Tony Gilroy, Rogue One është filmi i parë në një seri të re kinematografike të vendosur në universin e Star Wars me karaktere të rinj në betejën e tij me histori të pa publikuara. Në veçanti, ai tregon peripecitë e një grupi heronjsh që në një periudhë konflikti fillojnë një mision për të vjedhur planet e armës më të fuqishme të shkatërrimit në masë të ideuar ndonjëherë nga Perandoria, Ylli i Vdekjes. Kjo ngjarje, thelbësore për historinë e Luftërave të Yjeve, do të shtyjë njerëzit e zakonshëm të bashkohen për të arritur bëma të jashtëzakonshme, duke u bërë pjesë e diçkaje më të madhe.
Me drejtimin e fotografisë nga Greig Fraser, skenografinë nga Doug Chiang dhe Neil Lamont, kostumet nga Dabe Crossman dhe Glyn Dillon, dhe muzikën nga Michael Giacchino, Rogue One eksploron galaktikën e Star Wars dhe eksperimente me stile dhe teknika të ndryshme narrative. Krahasuar me saga origjinale. Producenti George Lucas dëshironte lindjen e një spin-offi. Kur Kathleen Kennedy, presidente e Lucasfilm, u takua me Lucas për të diskutuar planet për vazhdimin e sagës së Luftërave të Yjeve me episodet VII, VIII dhe IX, regjisori propozoi një ide tjetër, siç konfirmohet nga fjalët e gruas: “George donte që saga të vazhdonte, por sipas tij do të kishte qenë interesante të tregoheshin histori të tjera të vendosura në këtë univers dhe të bënim filma që ishin shkëputur nga historia e Luke Skywalker.
Neal Scanlan, i cili fitoi një BAFTA dhe u nominua për një Oskar për punën e tij në Star Wars: The Force Awakens 2015 me Titra Shqip, projektoi dhe ndërtoi krijesat aliene të Rogue One. Gareth Edwards dëshironte që krijesat të dukeshin spontane dhe natyrore, dhe për këtë arsye ai i lejoi Scanlan dhe ekipin e tij liri të plotë krijuese, duke i lejuar ata të dilnin me karaktere inovative. Për më tepër, krijesat në skenë morën të njëjtin trajtim si aktorët e jetës reale: në shumë raste, Scanlan u kërkoi artistëve dhe parukierëve që të shtonin pluhur, pluhur dhe djersë krijesave, sikur të ishin anëtarë normalë të kastit.
Prodhuesi ekzekutiv John Knoll, një nga ekspertët më të mëdhenj të efekteve vizuale në botë, ka arritur të fusë teknologji të reja në procesin e prodhimit Rogue One. Knoll shpiku një sistem të ri që e lejoi Edwards të shihte efektet dixhitale të filmit në kohë reale gjatë xhirimeve. Ndërsa aktorët luanin skenat e tyre, Edwards kishte një ekran në të cilin mund të vëzhgonte vendosjen dixhitale që po ndërtohej rreth tyre.
Knoll gjithashtu prezantoi një risi të rëndësishme në xhirimin e skenave të betejës të parë nga brenda anijeve. Në të kaluarën, anija ishte vendosur në një gimbal për të simuluar lëvizjen, dhe ekranet jeshile (ose blu) ishin instaluar në pjesën e jashtme të anijes. Për Rogue One, Knoll dhe ekipi i tij ndërtuan një ekran gjigand mbështjellës LED me një diametër prej 15 metrash dhe një brez qendror të lartë 6 metra, në të cilin u parashikuan imazhe të betejave të yjeve. Duke vepruar kështu, Knoll dhe ekipi i tij mund të shtonin rrezet lazer që kalonin anijen dhe detaje të tjera të tilla, duke i dhënë një pamje shumë realiste skenave.
Xhirimet e Rogue One u zhvilluan kryesisht në Pinewood Studios, por Edwards ndërtoi gjithashtu grupe brenda vendndodhjeve në Angli, Islandë, Jordani dhe Maldive. Setet e ndërtuara përfshinin bazën rebele të Yavin 4, një skenografi në shkallë të gjerë 106 metra të gjatë dhe 60 të gjerë, dhe një Yll të Vdekjes 17 metra të gjerë dhe 6 të lartë, të cilin dizajnerët e prodhimit rikrijuan me përpikmëri bazuar në disa fotografi arkivore nga seti i Luftërave të Yjeve.
Options | Language | Klikime |
---|---|---|
Shiko Online | Titra Shqip | 61 |
Shiko Online | Titra Shqip | 75 |
Shiko Online | Titra Shqip | 221 |