Në një të ardhme jo shumë të largët, pasojat e tmerrshme të teknologjisë përplasen me dëshirën për t’u dëgjuar në një botë ku prania në internet është gjithçka dhe numri i ndjekësve tregon fuqinë e vërtetë. Në këtë kontekst, shpaloset historia e Mae Holland, një grua e re e uritur për sukses dhe karrierë. Duke u bashkuar me Circle, gjigantin e mediave sociale, ajo shpejt kalon përpara derisa, e shtyrë nga themeluesi i kompanisë Eamon Bailey të qëndrojë vazhdimisht para kamerave, ajo është e detyruar të luftojë për të ruajtur identitetin e saj.
Drejtuar nga James Ponsoldt dhe shkruar nga ai me Dave Eggers, The Circle tregon historinë e Mae, një vajzë e re e cila është punësuar në The Circle, kompania më e madhe dhe më e fuqishme në botë që merret me teknologji moderne dhe media sociale. Për Mae kjo është puna e një jete të tërë dhe ngadalë fillon të përparojë në gradë. E inkurajuar gjithashtu nga Eamon Bailey, themeluesi karizmatik i kompanisë, ajo gjithashtu vendos të marrë pjesë në një eksperiment inovativ që përshkruan konceptet e privatësisë, etikës dhe lirisë personale. Sidoqoftë, pjesëmarrja e saj në eksperiment dhe çdo vendim i saj do të ndikojë përfundimisht në jetën dhe të ardhmen e miqve të saj, familjes së saj dhe, në fund të fundit, njerëzimit.
Me drejtimin e fotografisë nga Matthew Libatique, setet nga Gerald Sullivan, kostumet nga Emma Potter dhe muzikën nga Danny Elfman, The Circle bazohet në romanin me të njëjtin emër nga Dave Eggers dhe reflekton në përdorimin e pakushtëzuar (dhe pasojat e tij) ) media sociale, duke bërë shumë pyetje: A do të ofronim vërtet një version më të mirë të vetvetes duke ditur se po na shikojnë 24/7? Cilat do të ishin implikimet e gjeneruara nga një shoqëri e tillë “transparente”, në të cilën gjithçka është e dukshme? Ka njerëz – artistë, këngëtarë, kriminelë e kështu me radhë – që ne do të dëshironim t’i ndiqnim në çdo kohë, por çfarë pasojash do të kishte kjo jo vetëm nga pikëpamja shoqërore, por edhe nga pikëpamja ligjore? Ku do të mbaronte kufiri midis publikut dhe privatit? A nuk do të ishte lidhja e vazhdueshme (dhe vizioni i përbashkët) një formë e totalitarizmit të pavetëdijshëm për të cilën të gjithë janë arkitekt të shtypjes?
Skenari i The Circle nuk ndoqi mënyrën tradicionale të Hollivudit: ai lindi me vullnetin specifik të regjisorit, pasi ai vetë kujton: “Unë jam një adhurues i madh i romaneve të Dave Eggers. Unë i dua veprat e tij dhe e konsideroj atë Unë isha i lumtur kur lexova Rrethin sepse e gjeta atë tronditës, gazmor dhe tepër të zgjuar në të njëjtën kohë për mënyrën se si shqyrton se si idealet utopike brenda një kohe të shkurtër mund të shndërrohen në një gjendje të mbikëqyrjes invazive. Kam mbaruar xhirimet e mia The End of the Tour, pyeta Eggers nëse mund të punoja në një adaptim filmik të The Circle dhe menjëherë gjeta mbështetjen dhe ndihmën e tij. Pastaj vendosa t’ia kaloja skenarin Tom Hanks, i cili më parë kishte punuar në adaptimin filmik të një romani tjetër të Eggers, Një Hologram për Mbretin.
Rrethi nuk rrezikon kurrë të duket i datuar për shkak të përparimeve në teknologji. Bërthama e saj qendrore mbetet gjithmonë e njëjtë: a do të jetë në gjendje bota të gjejë një ekuilibër midis idesë së një shoqërie transparente dhe nevojës së njerëzimit për privatësi? TruYou, aplikacioni i zhvilluar nga kompania The Circle, grumbullon të gjitha të dhënat e hyrjes në aplikacione të ndryshme duke shmangur përdoruesin herë pas here që të detyrohet të hyjë vazhdimisht në aplikacionet e ndryshme që përdor. Në praktikë, nuk bën asgjë tjetër përveç vjedhjes (për lehtësi dhe përfitim) të informacionit personal: a nuk është kjo diçka që tashmë ndodh? Dy pikëpamjet e ndryshme midis atyre që bëhen transparentë dhe atyre që vendosin të mos shkelin privatësinë e tyre përfaqësohen nga Mae, e cila pranon të ndajë gjithçka që bën në internet dhe nga Mercer, shoqja e saj e fëmijërisë e cila në vend të kësaj nuk zgjedh të ketë sensin e mediave sociale implikimet negative “.
Options | Language | Klikime |
---|---|---|
Shiko Online | Titra Shqip | 167 |