E rritur si fëmijë nga vrasësi legjendar Moody dhe e trajnuar për t’u kujdesur për çështjet familjare, Anna është vrasësi më i aftë në botë. Por kur Moody, ai që ishte si babai i saj dhe i mësoi asaj gjithçka që duhet të dijë për besimin dhe mbijetesën, vritet brutalisht, Anna betohet të marrë hak. Ndërsa ajo përfshihet me një vrasës enigmatik, motivet e të cilit për interesim tek ajo shkojnë përtej lojës së maceve dhe miut, konfrontimi i tyre bëhet vdekjeprurës dhe skajet e lirshme të jetës së kaluar duke vrarë bëhen gjithnjë e më shumë të ndërthurura.
Drejtuar nga Martin Campbell dhe skenar nga Richard Wenk, The Protégé tregon historinë e Anës e cila, e shpëtuar si fëmijë nga vrasësi legjendar Moody dhe e trajnuar për t’u kujdesur për “punët e familjes”, është bërë vrasësi më i aftë dhe vdekjeprurës i punësuar në bota .. Por kur Moody, ai që ishte si babai i saj dhe i mësoi asaj gjithçka që duhet të dijë për besimin dhe mbijetesën, vritet brutalisht, Anna premton hakmarrje. Duke u gjendur të ngatërruar me një vrasës enigmatik, tërheqja e të cilit për të shkon përtej asaj të maces dhe miut, përballja e tyre bëhet gjithnjë e më vdekjeprurëse dhe biznesi i papërfunduar i një jete të kaluar duke vrarë do të bëhet gjithnjë e më presues.
Nën drejtimin e fotografisë nga David Tattersall, skenat e Wolf Kroeger, kostumet e Irina Kotcheva dhe Karyn Wagner dhe muzika nga Rubert Parkes, Protégé shënon kthimin në regjinë e Martin Campbell, tërhequr nga një histori e përqendruar në një protagonist me aftësi vrasëse të padiskutueshme i cili thirret për të gjetur se kush është në të vërtetë, nga vijnë fuqitë e tij dhe çfarë dëshiron vërtet nga jeta. Filmi aksion, por me marrëdhënie dinamike të komplikuara, qesharake dhe madje seksi, Protégé është historia e një gruaje që përpiqet të mbyllë rrethin duke u kthyer në pikënisje, siç na detyron shpesh të bëjmë krahasimi me të kaluarën. I njohur për atë që në 2006 i dha frymëmarrje ngjarjeve të 007 me Casino Royale, Campbell gjeti në skenarin e Wenk të gjithë ata elementë që janë pjesë e universit të tij kinematografik: një ritëm të furishëm, një histori inteligjente në të gjithë botën, një kthesë pas tjetrës , skena veprimi krijuese dhe frenetike dhe, së fundi, por jo më pak e rëndësishme, një heroinë jokonvencionale e gatshme për të thyer skemat.
Prodhuesi Arthur Sarkissian, një ekspert në botën e filmave aksion dhe babai i ekskluzivitetit të Rush Hour, vuri në dukje: “Historitë me gra vrasëse kanë gjithmonë potencial të madh nëse ato janë të zhvilluara mirë. Anna është shumë e ftohtë në punën e saj, por ajo nuk është një makine lufte. Si një vrasëse, ajo nuk ka rivalë: ajo mësoi që në moshë të re se si të mbijetonte në atë botë mizore që bëri që ajo të humbiste prindërit e saj në një masakër tragjike në Vietnam, toka ku ajo u rrit. E shpëtuar nga Moody, ajo mësoi prej tij se kishte një mënyrë për të çliruar nevojën e saj të tërbuar për të korrigjuar shumë gabime duke u shndërruar në një nga mjetet më të fuqishme në botë. Megjithatë, pas vdekjes së Moody, bota e saj shkatërrohet përsëri: ajo duhet të gjejë kush e ka vrarë ( një vrasës aq të aftë, inteligjent, i mençur dhe mendjemprehtë sa ishte Moody) dhe, ndërsa shmang plumbat dhe goditjet, ajo është e përhumbur nga kujtimet fantazmë. “
Options | Language | Klikime |
---|---|---|
Shiko Online | Titra Shqip | 67 |
Shiko Online | Titra Shqip | 106 |
Shiko Online | Titra Shqip | 175 |