Rivaliteti mes dy klaneve Camorra. Familja Savastano, një nga familjet më të fuqishme në Napoli, e udhëhequr nga Don Pietro, lufton kundër Scissionistëve për kontrollin e zonës dhe për trafikun e drogës dhe armëve.
Frymëzuar nga libri homonim i Roberto Saviano dhe një degë e filmit Gomorrah nga Matteo Garrone, seriali vë në skenë luftën për dominim në zonën e Scampia, afër Napolit, midis fraksioneve të Kamorrës që gjithmonë kanë vendosur ligjin për krimin e organizuar.
Kur klanit Savastano i prehet koka për shkak të arrestimit të bosit të tij, Don Pietro, një luftë e brendshme fillon për pasardhjen e pushtetit midis Imma, gruas së shefit, djalit të tij Genny dhe besnikut Ciro i njohur si i pavdekshëm, i cili, duke e parë veten të anashkaluar. në hierarki, ai pajtohet me klanin kundërshtar, Conte. Vrasja e Imma nga Ciro i bën dy ish-miqtë të përballen me njëri-tjetrin deri në vdekje. Ciro godet Genny gjatë një prite në të cilën klani Savastano pothuajse shkatërrohet nga banda e Conte.
Sezoni 2 fillon pa probleme aty ku e la. Bosi Don Pietro arratiset nga burgu i gatshëm për të rimarrë klanin. Genny, i cili i shpëtoi për mrekulli pritës së Ciros, mori dhe riorganizoi klanin midis Hondurasit, Romës dhe Këlnit për t’u hakmarrë ndaj Ciros dhe klanit Conte.
Mes intrigave, tradhtive dhe dhunës, dalin tiparet karakteristike të shkrimit të Savianos nga ku nisi gjithçka.
Aspekti që përforcohet është rëndësia e grave, energjike dhe të gatshme për t’i marrë gjërat në duart e veta kur duhet, po aq mizore sa shoqet e jetës me të cilat ndajnë nderet dhe moralin kriminal. Përdorimi i dialektit napolitan me titra në italisht është pothuajse i vazhdueshëm, themelor për të përputhur “tingujt” e krimit me ngjarjet që ndodhin në ekran.
Shikimi i mekanizmit kriminal është thelbësor për të kuptuar se si “sistemi” tani është radikalizuar në realitetin e përditshëm dhe kamufluar në të. Gomorra – Seriali zhvillohet kryesisht në periferi të Napolit, por zgjeron vështrimin ndaj interesave dhe marrëdhënieve kriminale që ekzistojnë në realitete të tjera italiane dhe të huaja, për të kuptuar se fenomeni i Kamorrës tashmë është përhapur praktikisht në të gjithë Evropën dhe fokusohet në krimin e organizuar. dhe marrëdhëniet midis udhëheqësve të klaneve, tregtarëve të drogës dhe njerëzve të zakonshëm. Pra, përfaqësimi i realitetit kriminal bie në sy qartë, siç kishte qenë tashmë në librin e Roberto Saviano dhe në filmin pasues të Matteo Garrone, me një stil mafioz disi romantik dhe të datuar, të shënuar për shembull nga The Godfather dhe në serialin shumë të suksesshëm. Sopranot. Këtu ajo që tregohet, nëse jo, është dhuna në rrugë, së bashku me ritet e hierarkisë kriminale dhe pasardhjes në pushtet që shpesh rezulton me gjakderdhje. Stili i tregimit është i shpejtë dhe i ftohtë si një reportazh lufte dhe ofron një paraqitje të shkurtër të realitetit kriminal bashkëkohor napolitan që shumë shpesh merr shkas nga lajmet: një stil që e ka shpërblyer serialin duke e bërë atë produktin televiziv italian më të shitur jashtë vendit. Shtetet e Bashkuara të përfshira.