Çfarë do të ndodhte nëse Gjermania naziste dhe Perandoria Japoneze fitonin Luftën e Dytë Botërore dhe përhapnin nazizmin në të gjithë botën? Seriali Njeriu në Kështjellën e Lartë e tregon, bazuar në një roman distopian nga Philip K. Dick.
1962: Në Times Square, Nju Jork, dallohen flamujt e zymtë me svastikën. SS bredhin rrugëve duke shërbyer si polici lokale. Në spitale, era e hidhur e hirit sugjeron eliminimin e të sëmurëve në furra.
Është historia distopike e The Man in the High Castle bazuar në romanin me të njëjtin emër nga Philip K. Dick.
Fuqitë e Boshtit mposhtën aleatët dhe përhapën nazizmin në të gjithë botën. Shtetet e Bashkuara, të palosura falë bombës atomike të hedhur në Uashington, u ndanë midis fituesve. Bregdeti lindor është në duart e Rajhut të Madh nazist, bregu perëndimor është pjesë e Shteteve Japoneze të Paqësorit. Në mes, një tampon neutral, i formuar nga shtetet e Maleve Shkëmbore, ndan dy fuqitë dikur aleate dhe tani të ndara në një luftë të ftohtë të tensionuar.
Rajhu nazist i avancuar teknologjikisht po pret mundësinë e duhur për të sulmuar shtetet japoneze, të prapambetura dhe ende të lidhura me traditat e lashta, me armë bërthamore, për të kapur pjesën perëndimore të territorit. Sidoqoftë, ai duhet të merret me vakumin e fuqisë që do të krijohet me vdekjen e Hitlerit, i konsumuar tani nga sëmundja e Parkinsonit. Gobbels dhe Himmel komplotojnë për të zënë vendin e tij ndërsa obergruppenführer metodik dhe i pamëshirshëm John Smith është fronti djallëzor i rezistencës.
Historia ndjek tre personazhe të trilluar: Juliana Crain nga San Francisko, e përfshirë me motrën e saj në rezistencën amerikane; Joe Blake, gjithashtu në rezistencën dhe ruajtjen e sekreteve të rëndësishme; Nobusuke Sagomi, oficer i Shteteve Japoneze të Paqësorit. Të tre, përmes historive të tyre, tregojnë jetën në një botë në të cilën ligjet racore janë bërë normë, ku çdo tabelë apo shfaqje tregon flamurin nazist dhe ekzistenca karakterizohet nga një ndjenjë e vazhdueshme e tjetërsimit dhe çrrënjosjes kulturore.
Të tre personazhet kanë të përbashkët ekzistencën e një video-lajmi misterioz të titulluar Grasshopper Lies Heavy i cili tregon një realitet të ndryshëm nga ai i tanishmi, një realitet në të cilin aleatët do të kishin fituar luftën. Kjo vepër mblidhet dhe zbulohet nga njeriu misterioz në kështjellën e lartë, të cilin nazistët duan absolutisht ta kapin.
Nevoja për ta bërë botën distopike që seriali propozon të jetë e besueshme ka sjellë një seri kërkimesh të thella mbi kulturën, zakonet, teknologjitë dhe muzikën, duke i zhvilluar ato në një përparim hipotetik intelektual amerikan të viteve 1950 që shkriu aspektet e kulturës naziste brenda vetes. dhe japoneze perandorake. Ngjarjet e përshkruara në histori datojnë në vitin 1962, por përdorimi i referencave stilistike dhe teknologjike në lidhje me vitet 1950 sugjeron ngecjen kulturore që do të kishte lindur nën pushtimin totalitar nazist.